Gosnosens

På besök hos Cosmo <3

Kategori: Allmänt

Igår var vi hemma hos Cosmo och hans familj i deras underbara hem i Stava,
Heeej Cosmo !!!!
 
Han har blivit så stor redan !! Hela 19 veckor !!!
 
Här är hans kompis Maja som är drygt 1 år.
 
Åhhh, Din svans luktar så gott !!!!
 
-Äh, lägg av !! Vad jobbig Du är ibland, Cosmo !!!
 
Ok, vi leker istället då !!!
 
De bor verkligen jättevackert !!
 
Sååå fiiiin !!!!
 
Gammelhusse passar på att kramas <3
 
Uppe vid växthuset trivs alla, både katter och vi !!!
 
-Kolla så fint jag bor !!
 
 

Husse är populär värre !!
 
Så rofullt och fint !
 
Och titta vem som kröp upp i mitt knä !!!
Kommer han ihåg mig tro ???
 
Cosmo och Maja på jakt efter nåt kul !!
- Här tror jag bestämt att det har sprungit en mus precis, säger Maja.
 
Efter middagen blev det supergod dessert i växthuset med levande ljus !!!
Åhhh, nu vill vi oxå ha växthus..... :))
 
Ingen hejd på mysigheterna,
för nu var det bubbeldax mitt i natten !!!
 
Mysfaktor 510 !!!!
 
Tillslut var det ändå dax att säga Hej då för den här gången !! Vi ses igen !!! <3
- Kan vi komma tillbaka imorgon ???? :))
 
Tack snälla för en fantastisk härlig, mysig och god kväll !!!
 

KOMMENTARER:

  • Maria Hedlund säger:
    2015-09-03 | 13:42:08

    Å när kommer ni till Eskilstuna...? ;)

Kommentera inlägget här: