Gosnosens

Sista dygnet med Tootie hemma <3

Kategori: Allmänt

Känns som Lily blivit lite oroligare när kattunge efter kattunge flyttat och efter att Wanda/Belle flyttade satt hon och tittade i fönstret där hon åkte iväg...
 
Bäst att gosa ordentligt med Tootie som är kvar !!
 
 
 
Dagen det var dax för Tootie att flytta igen har kommit och Lily och Tootie lekte i kattgården <3
 
 
Det gick vilt till !!
 
 
 
Om jag skriker högt så tröstar Mamma mig
 
-Nä, nu har jag lekt färdigt Tootie !!!
 
Skönt med vila efter buset !!
-Nu går vi in och säger Hej Då till familjen, Tootie <3
 
Hej Då, Lillmatte <3 <3
- Var rädd om Dig, finaste "Toots" !!
 
Kramkalas <3
 
Då var det tid att åka till nya hemmet !!<3
 
-Neeej, jag förbjuder Er att ta min sista unge !!!!!
Om du bara visste vilket roligt hem hon flyttar till så skulle Du inte vara så ledsen !!
 
Timmy och Linnea säger - Hej Då, vi ses igen !!! <3
 
Tootie berättar:
Sen tog Husse och Matte mig till bilen och ska köra mig till min nya Matte som har en kompis till mig.
De ska stanna hos mig i några timmar, det tycker jag är bra !!
Jag är en överraskning till min nya familj så vem jag flyttar till får Ni reda på senare, kanske på söndag kväll !! :)) <3
 
Nu bär det iväg mot nya äventyr, Tootie !!!! <3 <3 
Och vi följer med Dig !!! <3
Kommentera inlägget här: