Gosnosens

Testar på att åka bil ensam

Kategori: Allmänt

Nu har vi åkt bil ganska många gånger tillsammans så 
nu är det dax att prova på att åka själv.
 
Cosmo som är storebror fick börja !
Han föregick med gott exempel och tittade sig omkring för att sen lägga sig ner en stund !
Kolugn <3
 
Sen var det Wanda/Belles tur.
Hon är ju alltid lugn och började så också,
men sen klagade hon en del för att hon kände sig lite ensam. Ingen hysteri dock !! :))
Det gick bättre när Matte sjöng en liten sång !!
 
Tooties tur nu !!
Ja, här har vi ju fröken Modig, hon tyckte det passade bra att vila lite och tvätta sig!! :))
 
Då ska vi se hur det går för Molly att åka bil ensam.
-Vaddå, var är mina syskon ??? If I may ask ???
Nåja, lite grann kan man väl klaga då !!
 
Efter man åkt bil blev man utsläppt direkt i utegården,
så färden slutade på ett bra sätt.
Och där njuuuter vi verkligen !!
 
 
 
-Jag tycker också om blommor precis som min nya Matte !!
 
 
 
Nu börjar det bli kväll så det är dax att gå in <3
 
På kvällen kom vår mycket djurälskande granne Lillemor på besök.
Det var jättekul !!
 
 
 
 
-Mamma vakna, jag vill kramas !!!
 
-Visst, min Sötnos !! <3
 
Sen somnade hon också så sött... <3 <3
 
Kommentera inlägget här: