Gosnosens

Hälsningar från Dagny <3<3

Kategori: Allmänt

När man får en sån här hälsning som vi fick av Dagnys (Lilys allra förstfödda, Gosnosens Lulu) matte i Umeå sprids ett STOOORT lyckorus i hela kroppen!! Läs bara vad hon skrev!!
 
"Hej :)) Alltså. Dagny är en helt fantastisk katt. Hon är så mycket mer än en häpnadsväckande vacker katt!! Hon är rolig, lojal, tuff, tolerant och helt magisk. Sedan 6 veckor tillbaka har jag tagit mig an en hemlös hund med stora tillitsproblem. Dagny är min bästa bundsförvant i jobbet med att få Nina (hunden) att känna sig trygg. Med stort tålamod och en värdighet som bara Dagny har, så blir de sakta vänner. De sover numera i varsin del av soffan! :)) Och samtidigt som hon hjälper mig med Nina tar hon också ansvar för att hennes matte får soffgos på kvällarna och kommer och nattar mig när jag ska sova. Älskar, älskar min Dagnygumma!! <3<3<3<3<3<3
 Man blir så lycklig när man läser att det finns så stor kärlek till de små man sett födas och utvecklas som kattungar!!
Här kommer det fina bilder som vi fick!! <3<3<3
<3
<3
<3
<3
 
Nästa bild kommenterar matte så här:
"Dagny gillar att hänga i solstolen, men hon ska absolut ha en egen! Och ställer jag inte upp en åt henne också så pratar hon och tjatar hon på mig tills jag gör det!!!
 
Tack snälla rara för rapporten och alla de fina bilderna!! Mitt hjärta är i brand!!!
 
 
 
Kommentera inlägget här: